Σύνδεση

ΑΦΟΙ Γεωργίου ΦΙΛΝΤΙΣΗ ΙΚΕ
Η εταιρεία Καταναλωτικών Αγαθών ΑΦΟΙ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΦΙΛΝΤΙΣΗ ΙΚΕ (FILDISI) είναι μια Οικογενειακή Εμπορική επιχείρηση.
Ιδρύθηκε το 1999 στη Αττική από τους Αδελφούς ΦΙΛΝΤΙΣΗ και κατάφερε σταδιακά να αποκτήσει μια σημαντική παρουσία στο χώρο του Χονδρεμπορίου Πανελλαδικά.

Το Όραμα μας:
Να καθιερωθούμε στο χώρο της πώλησης και της διακίνησης επώνυμων και μη προϊόντων στην εγχώρια αγορά, εστιάζοντας με αίσθημα  ευθύνης στην κάλυψη των βασικών αναγκών του τελικού σημείου και του σύγχρονου καταναλωτή.
Η δημιουργία μιας εταιρείας που θα λειτουργεί σαν ομάδα με κύριο συστατικό της, τους ανθρώπους που την πλαισιώνουν.

Εταιρική στρατηγική:

  • Διαρκής βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και των προϊόντων μας.
  • Εμπλουτισμός και δημιουργία νέων υποδομών με σύγχρονα τεχνολογικά μέσα.
  • Αναζήτηση νέων συνεργασιών.
  • Βέλτιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού μας.
Καλύτερη επένδυσή μας οι άνθρωποι που μας στελεχώνουν:
Η εταιρεία FILDISI διαθέτει προσωπικό 80 ατόμων, που ασκούν με πλήρη αφοσίωση και επαγγελματισμό τα καθήκοντά τους.

Εγκαταστάσεις:
Η έδρα μας βρίσκεται στην περιοχή του Ασπρόπυργου όπου και στεγάζονται τα γραφεία και η μία από τις δύο αποθήκες μας.
Η δεύτερη αποθήκη μας βρίσκεται στο Μοσχάτο. Η συνολική έκταση των εγκαταστάσεων μας είναι 4.000 τετραγωνικά μέτρα.
 
Διανομή:
Οργανωμένο δίκτυο διανομής, με 8 ιδιόκτητα φορτηγά αυτοκίνητα και πλήρωμα 2 ατόμων σε κάθε όχημα, ώστε να καλύπτονται με επάρκεια οι πολύπλοκες ανάγκες διανομής στο λεκανοπέδιο και σε όλες τις περιοχές που εξυπηρετούμε.

Πωλήσεις:
Προσωπική επαφή μεταξύ πελάτη και πωλητή.
Ομάδα 25 ατόμων, με εμπειρία στο χώρο, αξιολογεί τις ανάγκες του εκάστοτε πελάτη βοηθώντας τον στην επιλογή των κατάλληλων προϊόντων.
Ανάθεση πελατών ανά γεωγραφική περιοχή άλλά και ανα Key account.
Σχεδιασμός δρομολόγιου και προγράμματος επισκέψεων των πωλητών μέσω μηχανογραφικού συστήματος, ώστε να εξασφαλίζεται υψηλή συχνότητα επίσκεψης και εξυπηρέτησης ανά κατάστημα.
 
Τεχνολογία:
Ύπαρξη συστήματος ERP το οποίο χρησιμοποιείται εντός της εταιρίας ή απομακρυσμένα και είναι άμεσα συνδεδεμένο με τα παρακάτω υποσυστήματα.
Σύστημα CRM για την καλύτερη παρακολούθηση των σχέσεων με τους πελάτες μας.
Σύστημα CRM-credit για την παρακολούθηση της πιστοληπτικής ικανότητας των πελατών μας.
Σύστημα MIS για τον πληρέστερο έλεγχο όλων των δεικτών της εταιρίας.
Web Based MobileSales για τις πωλήσεις και τις παραγγελίες μέσω Tablets.
Οφέλη:
  • Ηλεκτρονική καταχώρηση παραγγελιών (από οπουδήποτε) > Άμεση Και Καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
  • Προγραμματισμός φόρτωσης και διανομής εμπορευμάτων > Άμεση παράδοση προϊόντων.
  • Προγραμματισμός αγορών.
  • Στατιστικά στοιχεία πωλήσεων άμεσα και σε οποιαδήποτε μορφή.